کد مطلب:313653 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:174

شفای سید جواد یزدی به دست باکفایت قمر بنی هاشم
جناب ثقةالاسلام آقای شیخ علی معتمدی اصفهانی ساكن شهر قائم قم در تاریخ 27 / 2 / 1373 ش طی یادداشتی برای مؤلف جریان شفای آقا سید جواد یزدی را به شرح زیر توضیح داده است:

اولا، باید بگویم آقا سید جواد دهقانی یزدی پیرمردی است معمر كه در حدود 90 سال از عمرشان می گذرد. ایشان 10 سال پیش از تاریخ تحریر این نوشته، سكته ی قلبی می كند و از آن زمان تا مدت ها به طور متوسط در هفته چند بار دچار حمله ی قلبی می شود و تنگی نفس هم ضمنا داشته اند. در اواخر سال 1371 علاوه بر بیماریهای فوق، به مرض «حبس البول» (پرستات) نیز مبتلا گشتند. پس از مراجعه به دكتر و عكسبرداری و غیره، نظر دكترها این می شود كه وی حتما باید تحت درمان و عمل جراحی قرار گیرد. آنها هیچ گونه دارویی به ایشان ندادند و این درد باعث شد كه به او سند وصل كنند و قریب



[ صفحه 485]



یك ماه در بستر افتاده بود، از آن طرف دكتر قلب هم به او اجازه ی عمل جراحی نمی داد، چون نظرش این بود كه عمل مزبور برایش خطر مرگ را دربر دارد.

خود سید جواد می گوید: از بس دردها مرا كلافه كرده بود، شبی توسل به جدم پیدا كردم. ماه مبارك رمضان هم بود.

در خواب، دیدم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام تشریف آوردند و فرمودند: برو خودت را بشوی! عرض كردم با این وضع سند چطور می توانم خودم را بشویم؟!

فرمودند: كار نداشته باش، برو خودت را بشوی! در آن وقت از خواب بیدار شدم و صدای اذان صبح را شنیدم. فرزندم سید مهدی آمد. قضیه را به ایشان گفتم. او سند را باز كرد و من به حمام رفتم و خود را شستشو دادم. در پی این قضیه، ناراحتی پرستات كاملا برطرف شد و هیچ اثری از آن باقی نماند. پس از آن به دكتر متخصص مراجعه كردم. بعد از معاینه، گفت: شفایت داده اند!

این بود داستان شفا یافتن سید جواد به عنایت و لطف حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام. عده ی زیادی از مؤمنین و همسایگان ایشان شاهدند كه سید مزبور یك ماه در بستر افتاده بود و هیچ كس گمان نمی كرد كه وی سالم از بستر برخواهد خاست، ولی او شفا یافت.